نوشته شده توسط : ریحانه

مراحل ثبت ازدواج در ترکیه

1. مراجعه به کنسولگری کشور متقاضی

در صورتی که هر دو نفر از متقاضیان تابعیت ایرانی داشته باشند در ابتدا لازم است تا برای اخذ گواهی تجرد به کنسولگری ایران در ترکیه مراجعه نمایند و با واریز حدود 9 یورو در شماره حساب اعلامی سفارت ایران در بانک ایش ترکیه نسبت به درخواست دریافت آن اقدام نمایند. برای خانم های ایرانی بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران باید اجازه نامه پدر به کنسولگری ارایه شود ولیکن در صورتی که والد شخص به رحمت خدا رفته باشد حداقل باید گواهی فوت به سفارت ایران در ترکیه ارایه شود.

مدارک لازم جهت درخواست برگه تجرد

  • اصل شناسنامه
  • اصل گذرنامه
  • 4 قطعه عکس ( 2 قطعه عکس محجبه هم به همراه داشته باشید زیرا سفارت ایران عکس بی حجاب نمی پذیرد)
  • واریز هزینه درخواست گواهی تجرد

برگه تجرد برای ثبت ازدواج در ترکیه از کجاها تهیه می شوند؟

  • اداره کل امور هویتی ایرانیان در خارج از کشور
  • اداره ثبت احوال محل سکونت متقاضی
  • سفارت جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها

2. اخذ تاییدیه از وزارت امور خارجه ترکیه برای ثبت از دواج بین المللی

بعد از دریافت گواهی تجرد از کنسولگری ایران لازم است که آن را به تایید وزارت امور خارجه ترکیه برسانید. هزینه ای که باید برای این تایید در وزارت امور خارجه ترکیه پرداخت نمایید برای هر درخواست 1 لیر ترکیه می باشد.

3. انجام آزمایشات پزشکی سلامت

در ترکیه نیز مثل ایران شما ملزم به انجام آزمایشات ژنتیکی و پزشکی می باشید. برای انجام این آزمایشات بهتر است به بیمارستان های دولتی و یا مراکز درمانی خیریه مراجعه کنید زیرا که در مراکز خصوصی هزینه های شما بیشتر خواهد شد. در این مراکز آزمایش خون رایگان می باشد.

در صورتی که مراکز خصوصی شما را پذیرش نکرد به مراکز خیریه مراجعه کنید. البته در صورتی که شما توانسته باشید اقدام به اخذ اقامت کوتاه مدت ترکیه و یا اخذ اقامت بلند مدت ترکیه نمایید بیمارستان های دولتی موظف به پذیرش شما می باشند. جواب آزمایش خون یک روز بعد داده می شود و البته که شما می توانید جواب آزمایش کتبی را دریافت و به مراکز اعلامی جهت تایید ببرید.

آزمایش خون برای این اجباری است که مشخص شود شما دارای بیماری های ارثی و یا ژنتیکی که ممکن است با ازدواج با هم به مشکل برخورید، ندارید. و فرزندان حاصل از این ازدواج دچار بیماری های ژنتیکی نخواهند شد.

4. اخذ فرم های ازدواج از شهرداری و تایید در دفاتر رسمی

برای دریافت فرم های اولیه ازدواج لازم است تا به یکی از شعبات شهرداری در شهر محل اقامت خود مراجعه نمایید. البته برای دریافت این فرم ها از شما ترجمه پاسپورتتان به زبان ترکی خواسته می شود که شما می توانید آن را در دفتر نوتر و یا دفتر اسناد رسمی ترجمه کنید و ارایه دهید. فرم ویژه ازدواج باید در دفاتر رسمی و نوتر تایید شود.

5. تعیین وقت عقد رسمی

برای انجام عقد رسمی شما می توانید مرکز و سالن های مختلفی را انتخاب نمایید. قیمت این سالن ها می تواند متفاوت باشد.

شما می توانید در سالن های موجود در شهرداری عقد نمایید و یا در صورتی که در نظر داشته باشید که نسبت به عقد در سالن های خارج از شهرداری اقدام کنید می بایستی هزینه های مربوط به ایاب و ذهاب عاقد به محل را پرداخت نمایید. جدای از این شما باید هزینه خود را پرداخت کنید که برای کمک به درختکاری در ترکیه استفاده می شود.

با این شرایط شما میتوانین یک ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه داشته باشین



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

Why Choose SPY24 Mobile Monitoring app

Why Choose
SPY24 Mobile Monitoring app

SPY24 is the leading smartphone tracking software with real-time online and offline monitoring features.

The best value for your hard-earned money with a top of the line Monitored features for any spyware currently available.

A complete cell phone monitoring package for parents and business owners.

A safe and reliable smartphone tracking software with the most innovative features.

Most-affordable packages and different payment options for added convenience.

Non-intrusive and fully-discreet mobile spyware for amazing surveillance.

Acknowledged as one of the best parental and employee monitoring apps.

Minimalist, intuitive and user-friendly interface that’s super-easy to get started.

A helpful and 24/7 customer support staff with 100% guaranteed customer satisfaction.

Works effortlessly on all Android and iOS devices.

Ranked amongst the best Android spy apps for its over 40 innovative features.

Crowned no. 1 in the best iPhone spy apps category for its iCloud spy version.


Source



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

اهمیت یوتیوب

همانطور که اشاره کردیم ، در حال حاضر یوتیوب به محبوبیت بسیار زیادی دست یافته است ، به همین دلیل ، تعداد زیادی از کسب و کارها هم به سمت ارائه تبلیغات خود به یوتیوب کشیده می شوند ، چرا که کاربران زیاد می تواند بازدهی تبلیغات را بسیار بالاتر ببرد. با روش تبلیغاتی که گوگل برای یوتیوب پیاده سازی کرده است این بازدهی بسیار بیشتر هم شده است. اگر به تماشای کامل ویدیوهای یوتیوب پرداخته باشید ، می دانید که در بین ویدیوها ، تبلیغات مختلفی پخش می شود.

 

البته به این نکته هم باید اشاره کنیم که تبلیغات یوتیوب ، تنها بر روی ویدیوهای کانال هایی قرار داده می شود که تعداد سابسکرایب های مناسبی داشته باشد و همچنین مجموع بازدیدها و تماشای ویدیو ها هم از عدد مشخصی عبورکرده باشد ، بنابراین تبلیغ کنندگان و بازاریابانی که یوتیوب را برای تبلیغات خود انتخاب کرده اند می توانند انتظار بازدهی تبلیغات نسبتا بالایی را داشته باشند.

 

کسب درآمد از یوتیوب

یوتیوب پلتفرمی است که به تولیدکنندگان محتوا این اجازه را می دهد که بتوانند متناسب با تعداد بازدیدهای هر ویدیوی خود درآمدی داشته باشند. البته این درآمد می تواند تا حدی افزایش یابد که تولید محتوا برای یوتیوب را شغل اصلی خود بدانید و خود را یوتیوبر بدانید. همانطور که اشاره کردیم برای کسب درآمد نیاز به حداقل هزار سابسکرایب دارید که البته این حداقل می تواند متناسب با قوانین و مقررات یوتیوب تغییر کند و یا در واقع افزایش یابد.

بنابراین اگر به دنبال کسب درآمد فوری از یوتیوب هستید ، می توان گفت که تقریبا غیر ممکن می باشد چرا که همانطور که اشاره کردیم ، برای کسب درآمد از یوتیوب نیاز به فراهم شدن نیازمندی ها و یا در واقع حداقل های یوتیوب هستید .

اولین قدم برای کسب درآمد با این توضیحات ، افزایش تعداد سابسکرایب های کانال خود می باشد که شاید برای برخی از صاحبان کانال های نوپا چالش برانگیز و یا حتی غیرممکن باشد ، اما معمولا اگر با استفاده از استراتژی های مناسب پیش بروید ، می توانید انتظار داشته باشید که تعداد سابسکرایب های کانال شما در کمترین زمان ممکن افزایش یابد .

راه های افزایش سابسکرایب یوتیوب

برای افزایش تعداد سابسکرایب های یوتیوب ، راه ها و استراتژی های مختلفی وجود دارد که می توانید از یک یا همه این استراتژی ها استفاده کنید اما اگر موفق به کشف راهی مناسب متناسب با زمینه کاری خود شدید ، پیشنهاد می شود که علاوه بر این راه از راه های دیگر هم استفاده کنید تا موفقیت شما در یوتیوب تضمین شده باشد و بتوانید با سرعت بیشتری تعداد سابسکرایب های خود را افزایش دهید .

تولید محتوای کاربر پسند

یکی از مرسوم ترین راه ها و البته ارگانیک ترین راه های ممکن برای افزایش تعداد سابسکرایب های یوتیوب ، تولید محتوای مناسب و کاربر پسند می باشد. برای تولید محتوای کاربر پسند باید ابتدا مشخص کنید که چه موضوعات و یا در واقع مباحثی می توانند مورد علاقه کاربران شما باشند. طبیعتا از آنجایی که می توان تقریبا در هر زمینه ایی در یوتیوب تولید محتوا کرد ، انتخاب موضوع می تواند بسیار حائز اهمیت باشد ، چرا که قطعا علاوه بر شما سایر تولیدکنندگان از سراسر جهان هم کانال و یا در واقع کانال هایی با موضوع کاری شما دارند که همین موضوع رقابت را سخت تر می کند .

پس از شناسایی موضوع مناسب برای تولید محتوای خود باید مطمئن شوید که از ابزارهای مناسب برای تولید محتوای خود استفاده می کنید. معمولا اگر ویدیوهای شما از لحاظ کیفیت در سطح پایینی قرار داشته باشند ، نمی توانند نظر کاربران را جلب کنند و شانس کسب درآمد و یا افزایش درآمد از یوتیوب را از دست خواهید داد. بنابراین انتخاب ابزارهای مناسب مانند نرم افزارهای حرفه ایی ویرایش و ادیت ویدیو به امری حیاتی تبدیل می شود .

خرید سابسکرایب یوتیوب

یکی از روش هایی که امروزه از محبوبیت نسبتا زیادی برخوردار شده است ، افزایش تعداد سابسکرایب های یوتیوب از طریق خرید سابسکرایبر یوتیوب می باشد . در واقع خرید سابسکرایب یوتیوب می تواند به رشد چنل و یا کانال یوتیوب شما کمک کند ، اما با توجه به هوشمندی الگوریتم های یوتیوب ، باید در هنگام استفاده از این روش ، توجه زیادی به منبعی که از آن سابسکرایب های خود را خریداری میکنید داشته باشید. چرا که خرید بات و یا ربات برای سابسکرایبرهای کانال های خود می تواند خطرات جبران ناپذیری را برای کانال یوتیوب شما به دنبال داشته باشد .

همانطور که اشاره کردیم ، الگوریتم های یوتیوب دائما در حال به روزرسانی هستند بنابراین می توانند در کمترین زمان ممکن ربات های کانال های مختلف را شناسایی کنند و به صاحب کانال هشدارهایی بدهند که در صورت تداوم می تواند منجر به بسته شدن کانال شود . برخلاف خرید سابسکرایبر فیک ، خرید سابسکرایبر واقعی می تواند کمک بسیاری به رشد کانال کند که البته همین خرید واقعی سابسکرایب یوتیوب هم باید به صورت مداوم باشد و افزایش ناگهانی تعداد سابسکرایبر می تواند از نظر الگوریتم های یوتیوب ناخوشایند تلقی شود .

اگر به دنبال خرید سابسکرایب واقعی هستید ، می توانید با مشاوران و متخصصان شرکت گلدفالوور ارتباط برقرار کنید و در کمترین زمان ممکن به درآمدزایی از یوتیوب دست یابید .



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

با مزایای تلویزیون‌های خمیده ال‌جی آشنا شوید!

پنل‌های خمیده LG OLED، با کاستن از میزان ضخامت تلویزیون سبب افزایش زیبایی آن می‌شوند: این تلویزیون‌ها با ضخامتی چهار میلی‌متری تنها حاشیه‌ای یازده میلی‌متری در هر طرف پنل دارند. وزن تلویزیون‌های خمیده OLED LG نسبت به تمامی همتایان خود کمتر بوده و این محصول تعریفی نو از مفاهیم باریک بودن و سبک بودن عرضه می‌کند و در واقع قیمت تلویزیون ال جی نیز مدنظر است.

با معرفی فناوری رویایی صفحه نمایش‌های LG که تجربه بی‌نظیری از سیستم‌های سینمای خانگی را تضمین می‌کند، امسال به نقطه ای مهم در تاریخچه صنعت تلویزیون تبدیل شد. این فناوری که توسط رسانه‌ها با عباراتی چون «رنگ‌های شگفت‌انگیز» و «نوآوری بی‌بدیل» توصیف شده است، یکی از دستاوردهای خلاقانه LG Display محسوب می‌شود که از زمان عرضه توجه های بسیاری را به خود جلب کرده است. نخستین تلویزیون خمیده‌ای که از فناوری OLED  بهره می‌گرفت، در کره جنوبی عرضه شده و چند ماه بعد در اروپا و ایالات متحده نیز در دسترس کاربران قرار گرفت. انتظار می‌رود این محصول به زودی در دیگر نقاط جهان نیز ارائه شود.


LG Display برای تولید این تلویزیون‌ها از فناوری WRGB OLED که شامل برد اصلی Oxide TFT و معماری WRGB بوده و از نظر فنی راهکاری بهینه برای پنل های OLED بزرگ به شمار می‌رود، بهره می‌گیرد. با استفاده از طراحی انحناوار OLED ها، پنل‌های خارق‌العاده و شاهکاری تولید می‌شوند که نه تنها از نظر زیبایی خیره‌کننده بوده، بلکه تجربه‌ای بی‌نظیر از تماشای تلویزیون را برای کاربران به ارمغان می‌آورند.
پنل‌های خمیده LG OLED، با کاستن از میزان ضخامت تلویزیون سبب افزایش زیبایی آن می‌شوند: این تلویزیون‌ها با ضخامتی چهار میلی‌متری تنها حاشیه‌ای یازده میلی‌متری در هر طرف پنل دارند. وزن تلویزیون‌های خمیده OLED LG نسبت به تمامی همتایان خود کمتر بوده و این محصول تعریفی نو از مفاهیم باریک بودن و سبک بودن عرضه می‌کند.

 

در همین حال، پنل‌های OLED خمیده LG تصاویری باکیفیت عرضه کرده و رنگ‌هایی طبیعی و زنده را با استفاده از ۸٫۳ میلیون ساب پیکسل (دو میلیون بیشتر از ساب پیکسل‌های پنل‌های رقبا در کنار ساب پیکسل‌های سفید رنگ) ، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. زمان پاسخدهی پنل هم کمتر از ۰٫۰۰۱ میلی ثانیه بوده و بنابراین پنل ۵۰۰۰ بار نسبت به LCDها سریع‌تر عمل می‌کند.
علاوه بر این‌ها، تلویزیون‌های OLED خمیده LG با وجود توانایی فوق‌العاده خود در تولید رنگ‌های طیف مشکی قادر است به خوبی رنگ‌های مشکی تیره و عمیق را به نمایش در آورده و درخشندگی بی نهایت و بهینه ای را ارائه کند. در واقع، توانایی پنل در نمایش رنگ‌های طیف مشکی کیفیت تصویری بی‌رقیب را با ارائه تصاویری شفاف و واضح برای تلویزیون به ارمغان آورده و حتی مشاهده یک تار مو را نیز به سادگی امکان پذیر می‌سازد.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 10 / 1399 | نظرات ()