نوشته شده توسط : ریحانه

 

دسترسی آسان به لوازم پزشکی ، رویایی تعبیر شده...

رسیدن به تمامی تجهیزات پزشکی به سادگی یک کلیک

این روز ها با گسترش توزیع کنندگان تجهیزات پزشکی ، تهیه ابزار و لوازم پزشکی شاید حتی نسبت به گذشته دقت و توجه بیشتری را می طلبد. چرا که قطعا رصد همه ی کاهالای موجود در بازار امکان پذیر نبوده و انتخاب از میان تنوع بالای محصولات می تواند کمی سخت باشد.

علاوه بر این، توجه به کیفیت، خدمات پس از فروش، برند کالا و ... در هنگام خرید لوازم پزشکی بسیار حائز اهمیت است که برخی اوقات از قلم می افتد و ما را با مشکلات عدیده ای مواجه می سازد. بنابراین تهیه ی اقلام و لوازم مصرفی پزشکی بایستی حتی الامکان از مراکز و فروشگاه های معتبر انجام گیرد تا شما بتوانید علاوه بر اصل بودن کالا، از ضمانت آن نیز بهره مند شوید.

همچنین امروزه فروشگاه های تجهیزات پزشکی آنلاین می توانند گزینه ی بسیار مناسبی برای خرید آسان و حتی از داخل منزل برای شما باشند. شما به راحتی می توانید اقلام، کالا هاف تجهیزات و حتی دستگاه های پزشکی مورد نیاز خود را تنها با چند کلیک و مطالعه ی کاتالوگ مربوط به آن انتخاب کرده و سپس اقدام به خرید غیر حضوری آن نمایید. خرید آنلاین همچنین این امکان را برای شما فراهم می آورد که از میان انواع لوازم پزشکی موجود با برند های مختلف، مناسب ترین مورد را با توجه به بودجه و سلیقه ی خود برای مصارف خانگی و یا مراکز درمانی انتخاب نمایید.

 

تحویل درب منزل کالا از دیگر امکانات خرید آنلاین تجهیزات پزشکی است که حتی امکان پرداخت درب منزل را نیز برای شما فراهم نموده است.

مشاوره خرید آنلاین

در خرید آنلاین همچنین شما می توانید از نظرات کارشناسان فروش سامانه نیز مطلع شده و به راحتی کالای مورد نظر خود را پیدا نمایید.

در گذشته که امکان خرید آنلاین لوازم پزشکی وجود نداشت، افراد و یا ارگان هایی که در شهرستان ها بودند برای تهیه ی اقلام مورد نیاز خود مجبور بودند تا راهی تهران شده و پس از گشتن در مغازه های متعدد و خستگی ها و مشکلات فراوان، خرید های خود را انجام دهند.

اما خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و امکان خرید آنلاین، تهیه و ارسال تجهیزات و کالا های پزشکی به تهران و شهرستان ها آسان شده است و شما می توانید از تمامی مناطق ایران به راحتی به کالا های مورد نیاز خود که تنها در تهران یافت می شوند نیز دسترسی پیدا کنید.

لوازم پزشکی در دسته بندی های مختلفی نظیر وسایل تشخیصی، معاینه، عمومی، درمانی، اتاق عمل، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و ... قرار می گیرند. از این مجموعه می توان انواع گوشی های پزشکی پزشکی، نخ جراحی ، دماسنج، الکتروشوک ، فشار سنج، برانکارد، صندلی تابوره، تخت معاینه مامایی، ژل اولتراسونیک، الکتروکاردیوگرام، اسپیرومتر، سرنگ، ست سرم، پایه سرمکیت های آزمایشگاهی تشخیصی و ... را نام برد.

مشاوره خرید آنلاین می تواند به شما لیستی از بهترین لوازم پزشکی مصرفی را اعلام نموده و با توضیحات و ویژگی هایی از محصول که در اختیار شما قرار می دهد، کمک کند تا انتخابی سریع و مطمئن را تجربه کنید. علاوه بر این مشاوره و خرید آنلاین می تواند مزایا و معایب کالا های مصرفی پزشکی را نیز به شما گوشزد کند تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

 

خرید و فروش لوازم پزشکی

فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی همچنین این امکان را برای شما فراهم می آورد تا شما بتوانید اقدام به خرید و فروش لوازم پزشکی نمایید و به این طریق نیاز های خود را در این زمینه برطرف نمایید. البته برای خرید لوازم پزشکی بهتر است از میان انبوهی از فروشگاه های موجود، فروشگاهی را انتخاب کنید که بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار شما قرار می دهد.

در این میان فروشگاه تجهیزات پزشکی در کلان شهر تهران، فروشگاه تجهیزات پزشکی مورد نظر که 15 سال سابقه ی فعالیت مفید در زمینه ی خرید و فروش تجهیزات پزشکی نو و دست دوم را دارد. این شرکت تلاش می کند تا نیاز های روز بیماران، کلینیک ها، درمانگاه ها، بیمارستان ها و دیگر مراکز درمانی سطح کشور را تامین کرده و در جهت اعتلای فرهنگ سلامت در کشور بکوشد.

این فروشگاه که سابقه ی تجهیز بیمارستان، کلینیک، آمبولانس، درمانگاه های پتروشیمی و سکو های نفتی، کشتی ها و ناوگان های حمل و نقل و ... را دارد و با اکثر ارگان ها و سازمان های خصوصی و دولتی کشور نظیر شهرداری، سازمان ملل، هلال احمر، سازمان امداد و نجات، نیروی دریایی سپاه، مپنا و ... همکاری داشته است، تمام توان خود را برای تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز کشور به کار گرفته است.

این فروشگاه تجهیزات پزشکی تهران با شناخت برند های مختلف تجهیزات پزشکی برایانواع کالا های مصرفی پزشکی سعی دارد تا با ابزار و لوازم پزشکی استاندارد و با کیفیت در مقابل حجم وسیعی از بیماری های قرن حاضر مقابله کرده و با اطلاع رسانی درست و صحیح تامین لوازم پزشکی را برای همگان آسان نماید.

خلاصه یک خطی : دقت کنید که هنگامی که شما برای خرید تجهیزات مصرفی پزشکی مورد نیاز خود به مغازه مراجعه می کنید شاید نتوانید توضیحات فروشنده را به خاطر سپرده و حجم بالای اطلاعات دریافتی شما را گیج نماید اما در خرید آنلاین شما می توانید با باز کردن صفحات متعدد، اقدام به مقایسه ی کالای مختلف با یکدیگر نموده و سپس در صورت تمایل، خرید خود را انجام دهید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

چلنیوم چیست و چه کاربردی دارد؟

با ورود چلنیوم به صنعت تابلوسازی با یک تحول عظیم در دنیای تابلوسازی روبه رو شدیم . از ورود آن به حرفه تابلوسازی چند سالی بیش نمی گذرد با این وجودطرفداران زیادی پیدا کرده است. چنل (channel) یعنی جسم یا کانالی که شکل یو (u) باشد و استفاده ازین کلمه بدین معنی است که حرف یا شکلی را بعد از چسباندن به شکل یو (u) درمی آیند و چون جنس لبه از ورقه نازک آلومینیومی می باشد از ادغام این دو کلمه چلنیوم بوجود می آید.

 

تاریخچه چلنیوم :

در اواسط سال 2000میلادی شرکت اسپانیایی ام سی آی با تکنولوژی های برتر روز دنیا توانست آلومینیوم را به شکل براق و چون آیینه مانند با انعطاف پذیری بالایی در آورد که همچون استیل بنظر آید.بعد از طی اندک زمانی کشور تایوان از این روش مبتکرانه استفاده کرد و محصول مشابه آن را با کیفیتی متمایزتر با نام تجاری آلوباند روانه ب بازار کرد ،سپس کشور چین متعاقبا با کمی دخل و تصرف در صنعت محصول مورد نظر لبه های چلنیوم را در عرصه تبلیغات جهت ساخت حروف و اشکال وارد بازار تبلیغات نمود.

بعضی از برند های معتبر با نام های آلوشاین- آلوتیپ-آلووان- آلومکس-گلکسی – امروزه در کشور ما دارای بازار پر رونقی هستند.

تابلو چلنیوم چیست؟

تابلو چلنیوم در حقیقت به حروف و تابلوهایی اطلاق می گردد که لبه حروف آن از جنس چلنیوم باشد. لبه حروف یعنی جایی از حروف که باعث برجستگی آن ها می شود و اغلب دارای رنگ های طلایی و نقره ای هستند.لبه چلنیوم مهم ترین قسمت تابلو می باشد که از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که به اختصار به آن چلنیوم گفته می شود. ساخت و تولید این تابلوها حتما باید براساس به روزترین متد و استانداردهای دنیا صورت گیرد.

این تابلوها جذابیت و جلوه منحصر به فردی دارند به این خاطر که هم در روز با نو آفتاب بازتاب خیره کننده ای به حروف می دهد و هم در شب و مکان های کم نور توسط نورهای smd جلوه ای زیبا به کار می بخشد .

لایه بالایی تابلوهای چلنیوم و قسمتی که نور را عبور می دهد بخش بسیار مهمی به شمار می اید که بایستی حتما به دست متخصصین با سابقه این امر صورت گیرد به این خاطر که طراحی ساخت آن به شدت حساس بوده و به دقت بالایی نیاز دارد.

جنس لایه رویی تابلو چلنیوم پلکسی گلاس است و برای زیرسازی تابلوهایی که نور smd بر روی آن سوار می شود از پلاستیک های فشرده تحت عنوانpvc به کار می گیرند.

تابلو چلنیوم به دلیل تنوع رنگی و استحکام بالا یکی از پر طرفدارترین تابلوهای حروف برجسته در تابلو سازی می باشد.

کاربرد و مزایای تابلو چلنیوم :

1 )طول عمر بالا

2 ) بهینه سازی مصرف انرژی

3 ) تنوع در ایجاد هرگونه طرح و رنگ ،سایز

4 ) جذابیت بالا با نور پردازی و چشم اندازی چشم گیر

5 ) قابلیت سرویس آسان

6 ) مقاوم در برابر انواع شرایط جوی

7 ) دارای قابلیت شست وشو



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

رگال جمع شو در سطح بازار توسط نمایندگی های فروش به مصرف کنندگان این محصول به فروش می رسد. نمایندگی های فروش در داخل کشور همیشه محصولات مورد نظر خود را به صورت عمده و یک جا از تولیدی خرید کرده، و با اندکی سود به مشتریان در سطح بازار می فروشند. مصرف کنندگان از رگال برای جمع کردن انواع لباس ها در خیاطی های خود استفاده می کنند. مشتریان عزیز در صورت مایل بودن می توانند، این محصول را از سایت های فروش خرید کنند. به این صورت که با مراجعه کردن به سایت فروشنده محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده، و سفارش خود را در سامانه ثبت می کنند

قیمت خرید رگال جمع شو در بازار

قیمت خرید انواع رگال جمع شو در بازار در سایت های فروش این محصولات موجود بوده است و علاقه مندان به خرید در صورت مایل بودن می توانند به این سایت ها رجوع کرده و محصول مورد نظر خود را از این سایت انتخاب نمایند و از خرید خود به نحو احسنی استفاده نمایند. از رگال بیشتر در منازل برای نمیز و منظم نگه داشتن لباس ها استفاده به عمل می اید.
رگال لباس نیز در سطح کشور مصرف کنندگان خاص خود را دارا می باشد این مصرف کنندگان این محصول را به صورت تلفنی نیز می توانند از نمایندگی های فروش در سطح شهر ها سفارش دهند و از خرید خود در خانه استفاده کنند. 

شرکت تولید کننده رگال جمع شو در ایران

شرکت تولید کننده رگال جمع شو در ایران به تولید این محصولات مشغول بوده است و از این کار سود خوبی هم به دست می اورند این تولید کنندگان محصولات تولیدی خود را به محض تولید کردن در سایت های فروش در اینترنت قرار می دهند تا مصرف کنندگان در صورت نیاز داشتنت به راحتی بتوانند این محصول را خرید نمایند. رگال دیواری نیز در سطح بازار مصرف کنندگان خود را دارد که برای اویزان کردن لباس از دیوار استفاده می کنند.
اسان ترین روش خرید در سطح جهان خرید به صورت آنلاین بوده است و بهتر است که همگان کالاهای مورد نیاز خود را با این روش از بازار خرید کنند.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

در این جا برای‌تان نكات جالبی از دنیای خوش بوی عطرها آورده‌ایم. امیدواریم بهترین انتخاب را داشته باشید و از نکات خرید عطر ما استفاده کنید.

عطر چیست؟
عطرها از 78 الی 95 درصد الكل طبیعی به علاوه اسانس‌های روغنی ساخته می‌شوند. این‌كه در هر عطری میزان اسانس روغنی به‌كار رفته چقدر باشد، اسامی مختلفی به عطرها می‌دهد كه خوب است شما هم با آن‌ها آشنا شوید تا موقع خرید انتخاب دقیق‌تری داشته باشید.

پرفیوم‌ها: پرفیوم‌ها بهترین و بادوام‌ترین نوع رایحه‌ها با 22درصد اسانس روغنی هستند.

ادو پرفیوم‌ها: بعد از پرفیوم‌ها، ادوپرفیوم‌ها قرار می‌گیرند. این گروه با داشتن 15 الی 22درصد روغن‌های معطر رتبه دوم را به‌دست می‌آورند.

ادوتویلت‌ها: این دسته8 تا 15درصد اسانس روغنی دارند.

ادكلن‌ها: كه برای مردان استفاده می‌شود تنها حدود 4درصد روغن دارند.

ادوفرش‌ها: اما رقیق‌ترین عطرها اصطلاحا ادوفرش نامیده می‌شوند كه 3درصد اسانس روغنی دارند و به كار آن‌هایی می‌آیند كه دل‌شان می‌خواهد عطرشان بسیار ضعیف و ملایم باشد. هرچقدر میزان اسانس روغنی یك عطر بیشتر باشد قیمتش هم بیشتر و ماندگاری‌اش زیادتر خواهد بود.برای همین با توجه به استفاده‌ای كه از عطرتان می‌كنید یكی از دسته‌های بالا را انتخاب كنید. معمولا برای مهمانی‌ها دسته اول و دوم گزینه‌های بسیار مناسبی هستند، به‌خصوص آن‌هایی كه دوست ندارند عطرشان را به همراه‌شان ببرند و مجددا تجدیدش كنند. برای استفاده‌های روزمره و محیط‌های كاری، از ادوتویلت‌ها و ادوفرش‌ها استفاده كنید كه رایحه‌های رقیق و ملایمی دارند. امروزه ادوپرفیوم‌ها و ادوتویلت‌ها، بیشترین تولید خودشان را دارند. چون آدم‌های امروزی بیشتر از هر چیزی خواستار ماندگاری هستند و هردو این موارد ماندگاری نسبتا بالایی دارند.

نگهداری عطر
بعد از استعمال عطر از محكم بسته شدن درش مطمئن شوید. شیشه عطرها را در جاهای گرم یا در معرض نور خورشید قرار ندهید. این كار باعث از بین رفتن بخش زیادی از بوی عطر و در عین حال تیره شدنش می‌شود. به همین خاطر است كه خیلی از تولید‌كنندگان عطرها شیشه‌های تیره یا مات را برای عطرشان انتخاب می‌كنند.


سعی كنید عطری را انتخاب كنید كه انگار برای شما ساخته شده است، عطری كه با آن احساس راحتی كنید. به این‌كه این عطر روی بدن فلان دوست یا آشنا خوش بوست اكتفا نكنید. عطرها را حتما باید روی بدن خودتان امتحان كنید. پوست هر كسی، میزان خشك یا چرب بودنش و حتی رایحه شخصی هر فردی با دیگران متفاوت است. وقتی برای خرید عطر به فروشگاهی می‌روید، آن عطر را روی بدن‌تان اسپری كنید و بگذارید 10 دقیقه بماند. معمولا بعد از 10دقیقه عطرها خودشان را نشان می‌دهند و می‌توانید تشخیص بدهید برای شما مناسب هستند یا نه اما هستند عطرهایی كه در یك ساعت اول چندان دوست داشتنی به‌نظر نمی‌رسند و تازه بعد از گذشت یك ساعت خودی نشان می‌دهند. سعی كنید برای خرید عطر اصلا و ابدا عجله نكنید. باور كنید آدم لباسی با پارچه زبر را راحت‌تر از عطر نامناسب تحمل می‌كند!


عطر ارزان قیمت هرگز!
دقت داشته باشید كه هیچ گرانی بی‌حكمت نیست! مسلما یك عطر ارزان قیمت نه چندان معروف نمی‌تواند جای برند‌های معتبر سازنده عطر را بگیرد. در مورد عطرهای نامرغوب باید بدانید كه ممكن است كمی پس از استفاده بدبو شوند. برای همین اگر از این نوع عطرها دارید آن‌ها را به هیچ‌وجه روی لباس‌تان اسپری نكنید. این كار باعث می‌شود بوی بد به خورد لباس برود و به سختی بتوانید از دستش خلاص شوید اما اگر روی مچ دست‌های‌تان اسپری شده باشد با شست‌وشو به راحتی از بین خواهد رفت.
عطر را معمولا روی لباس اسپری نمی‌كنند، به‌خصوص پرفیوم‌ها و ادوپرفیوم‌ها، چون میزان روغن آن‌ها بالاست و روی لباس لكه می‌اندازد، ولی اگر خیلی دوست دارید لباس‌تان هم بوی عطر بدهد، می‌توانید عطر را روی لباس‌های تیره و با فاصله اسپری كنید، آن هم در محل‌هایی كه به چشم نمی‌آیند، مثل زیر تای یقه لباس.

رایحه‌های اصلی
عطرها با این‌كه خیلی متفاوت هستند اما در ساخت‌شان معمولا از یكسری رایحه‌های اصلی استفاده می‌شود، رایحه‌هایی مثل، عطر گل‌ها، رایحه‌های شرقی، تركیب گل و رایحه‌های شرقی، چوب صندل و میوه‌ها جزو اصلی‌ترین‌ها هستند. همچنین گیاهانی مثل بادیان رومی، گل سرخ، ترنج، هل، چوب سدار، اكالیپتوس، كندر، یاسمن، شمعدانی، زنبق، اسطوخودوس، لیمو، یاس بنفش، لی لی، ماگنولیا، خزه، بهار نارنج، پرتقال، زنبق زرد، نعنا، كاج، تمشك، رز، گل مریم و وانیل جزو موارد بسیار محبوب و پرطرفدار به حساب می‌آیند. نوع عطر این گیاهان و میوه هاست كه تعیین می كند عطر شما سرد است یا گرم.
شاید از خودتان بپرسید؛ چطور می‌شود عطری كه تركیبی از روغن‌های معطر و الكل است ماندگار شود؟ در حالی كه الكل می پرد و روغن‌های معطر هم ممكن است زیاد با دوام نباشند.

راز ماندگاری عطر با بخش دیگری از طبیعت تكمیل می‌شود: حیوانات! جالب است بدانید عطر را با كمك گرفتن از بعضی از حیوانات ماندگار می‌كنند. حیواناتی مثل آهو، با ایجاد مشك به دوام عطرها كمك می‌كنند. یعنی معمولا سازندگان عطرهای خوشبو مقداری مشك و عنبر هم به عطرشان اضافه می‌كنند تا این عطرها مدت زمان بیشتری رایحه‌شان را حفظ كنند و روی بدن بمانند.
 معمولا میزان ماندگاری پرفیوم ها و ادوپرفیوم ها به همین خاطر بیشتر از سایز عطرهاست. بنابراین اگر میزان ماندگاری عطر برای تان مهم است به سراغ این دو دسته بروید.

نحوه درست استفاده‌ كردن از عطر
خیلی‌ها فكر می‌كنند همین كه عطر را روی بدن اسپری كنند، كار تمام است! اشتباه نكنید. عطر زدن آداب مخصوص به‌خودش را دارد، البته اگر دل‌تان می‌خواهد ماندگاری عطرتان بیشتر شود و مرتبا مجبور به استفاده مجدد نباشید؛ عطر را روی قسمت‌های نبض‌دار بدن اسپری كنید آن هم نه از فاصله خیلی نزدیك. عطری كه از فاصله نزدیك اسپری شود روی یك نقطه جمع می‌شود و احتمال این‌كه بوی آن به تلخی بزند زیاد می‌شود. مچ دست‌ها، گردن (در مواردی ممكن است باعث ایجاد حساسیت شود) و آرنج‌ها محل‌های اصلی اسپری شدن عطر هستند. دست‌تان را در فاصله 10 تا 15 سانتی‌متری این نقاط بگیرید و به آرامی عطر را اسپری كنید. در مورد مچ دستان یك نكته را به خاطر داشته باشید؛ بعد از استفاده از عطر، مچ‌ها را به هم نسایید؛ این كار باعث خراب شدن بوی عطرتان می‌شود.
بعضی‌ها عطر را تنها روی گردن‌شان اسپری می‌كنند اما فقط به گردن اكتفا نكنید چون بخش زیادی از بوی عطرتان رو به بالا خواهد رفت و كمرنگ می‌شود. مچ دست‌ها برای تكمیل این پروژه عالی است!

یك راه جالب دیگر هم برای این‌كه بوی خوش‌تان بیشتر شود وجود دارد، مقداری كمی از عطرتان را در هوا اسپری كنید و به سمتش بروید، این طوری عطر روی تمام بدن‌تان خواهد نشست. اگر عطرتان ماندگاری كمی دارد و برای مثال تا از خانه به مهمانی برسید پریده است یا كمرنگ شده، خوب است شیشه را به همراه‌تان داشته باشید و وقتی نزدیك مقصد مورد نظرتان شدید از عطرتان مجددا استفاده كنید. این كار عطر را تازه‌تر نگه می‌دارد.





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

روز عروسی خاطره انگیزترین روز برای هر دختر خانم و آقا پسری است و دوست دارند به بهترین شکل ممکن انجام شود. در کنار انتخاب مناسب سالن زیبایی، تالار عروسی و دفتر عقد، شما باید خاطرات این روز به خصوص را به بهترین شکل ممکن ثبت کنید. عکاسی فرمالیته، فیلم برداری مراسم عروسی و عکاسی عروسی از کارهای حرفه ای و حساسی تلقی می شوند که نیاز به تجهیزات مدرن و دانش روز دارند. در این مقاله آتلیه های برتر عکس و فیلم عروسی در تهران را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید خاطرات روز شیرین عقد و عروسیتان را به بهترین شکل ممکن همیشگی و ماندگار کنید ولی به خاطر داشته باشید حتما برای انتخاب نهایی تیم عکاسی و فیلم برداری عروسی، باید نمونه کارها را از نزدیک ببینید و قرارداد مشخصی طی چارچوب های قانونی ببندید.  

بهترین آتلیه های عکس و فیلم عروسی تهران در سال ۹۹

اگر برای مراسم عقد یا عروسی، تولد، فرمالیته، و یا هر مراسم جشن و شادمانی خود به دنبال یک استودیو عالی در تهران هستید، خواندن این لیست کمک بسزایی به شما خواهد کرد.

استودیو سعید عرب

یکی از قدیمی ترین و البته برترین آتلیه های تهران، بدون شک استودیو سعید عرب واقع در تجریش تهران است که سابقه تاسیس آن به سال ۱۹۴۸ توسط پدربزرگ ایشان برمی گردد.
عکاس این مجموعه یک هنرمند تمام عیار است. نویسندگی و نقد کتاب عکاسی، دکترای پژوهش هنر، جایزه کسب و کار عکاسی از ایتالیا و سابقه طولانی عکاسی حرفه ای این آتلیه را به یکی از بهترین های تهران تبدیل کرده است.

استودیو راوی (عسل عابدینی)

یکی از معروف ترین آتلیه های عکس و فیلم عروسی تهران، استودیو راوی با مدیریت عسل عابدینی است که لحظات شما را به بهترین شکل ممکن ماندگار می کند.علاوه بر عکاسی مراسم عقد و عروسی، شما می توانید عکاسی تمام مراسم های خاص و دوست داشتنی خود را به راوی بسپارید.

استودیو حدیث

اگر به دنبال یک آتلیه حرفه ای با تجهیزات پیشرفته و جدید هستید، استودیو حدیث واقع در پاسداران انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. در این استودیو جدید ترین و پیشرفته ترین تجهیزات زمینی و هوایی عکاسی مورد استفاده قرار گرفته تا تصاویر به بهترین شکل ممکن ثبت شوند.

استودیو رازان

استودیو رازان واقع در زعفرانیه تهران با مدیریت سهیل رازان به ساخت کلیپ های بسیار شیک، ساده و طبیعی معروف است. این آتلیه آمادگی فیلمبرداری و عکاسی در لوکیشین های مختلف در شهرهایی به جز پایتخت و حتی کشورهای دیگر داشته و می توانید از خدمات آن استفاده کنید.

استودیو لینک

استودیو لینک واقع در نیاوران یکی از بهترین آتلیه های عکاسی و فیلمبرداری عروس و مدلینگ تهران است که ژست هایی بسیار خاص و لاکچری به مشتریان خود پیشنهاد می دهد. این آتلیه دارای گزینه های مختلف است که شما می توانید با توجه به بودجه مالی خود آن ها را انتخاب کنید.

آتلیه قانع

در صورتی که برای عکاسی و فیلمبرداری مراسم عقد و عروسی، مدلینگ، عکاسی کودک، عکاسی صنعتی و بازسازی به دنبال یک آتلیه حرفه ای هستید، آتلیه قانع در سعادت آباد است که می توانید با خیال راحت کارهای خود را به آن بسپارید.

استودیو اسپاد

این استودیو دارای دو شعبه در تقاطع صدر و شریعتی و دیگری در استانبول بوده و دارای سال ها سابقه کاری حرفه ای می باشد.
شعار کاری این استودیو این است: 'رویاهاتو زندگی کن!' کافی است نمونه کارهای این آتلیه را ببینید تا رویاهایی که در دنیای واقعی به تصویر کشیده شده اند را ببینید!

استودیو امید اصلانی (الهیه)

دیدن یک کلیپ عروسی با تصاویر غیر طبیعی و مصنوعی برای هیچ کس جالب نباشد.این استودیو در سبک رئالیسم حرفه ای است و به شکلی کاملا طبیعی و حرفه ای کارهای عکاسی، فیلمبرداری و ساخت کلیپ های شما را انجام می دهد.

استودیو زبرا

یکی از بهترین استودیو های عکاسی و فیلمبرداری عقد و عروسی و مدلینگ واقع در شمال تهران، استودیو زبرا است.
برخورد گرم و دوستانه پرسنل، استفاده از تجهیزات جدید و پیشرفته، ژست هایی متفاوت و لوکیشن های لاکچری این استودیو را به یکی از بهترین انتخاب ها برای ثبت خاطرات شما تبدیل کرده است. از لحاظ هزینه، این استودیو جز آتلیه ها با قیمت بالا محسوب می شود که البته به دلیل کیفیت بالای خدمات آن است.

استودیو کارنیک

یکی دیگر از استودیوهای لیست بهترین آتلیه های عکاسی و فیلمبرداری تهران در سال ۹۹، استودیو کارنیک واقع در پارک وی است. با بازدید حضوری از این آتلیه، شما می توانید ژورنال های تخصصی این آتلیه را ببینید، مشاوره لازم را گرفته و پکیج مورد نظرتان را انتخاب کنید‌.

استودیو اسداللهی

استودیو اسداللهی در میرداماد واقع شده است و می تواند تمامی نیازها و خواسته های شما در عکاسی، فیلمبرداری و ساخت کلیپ را برآورده سازد. کافی است یکی از کلیپ های فرمالیته یا عروسی و نمونه کارهای عکاسی و فیلمبرداری این استودیو را ببینید تا با خیال آسوده از کیفیت عالی آن را انتخاب کنید.

آتلیه رزت

شرایط اقتصادی به گونه ای است که هزینه های صفر تا صد عروسی برای بسیاری از زوج های جوان سخت است. آتلیه رزت با در نظر گرفتن این مساله شرایطی فراهم آورده تا در بالاترین سطح کیفیت بتوانید خاطرات بهترین روز زندگیتان را با قیمت مناسب، ماندگار کنید. آتلیه رزت انتخاب بسیاری از هنرمندان و سلبریتی ها نیز بوده است.

استودیو ساتگین

مهم ترین ویژگی این استودیو استفاده از لوکیشن هایی خاص، رویایی و متفاوت و ساخت تصاویر و کلیپ هایی لاکچری است.
تمامی پرسنل این استودیو تحصیل کرده، مجرب و حرفه ای هستند و با برخوردی بسیار گرم و دوستانه یک روز بسیار رویایی و منحصر به فرد برای شما خواهند ساخت.

منبع : http://bit.do/fKyiw



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

 

9 نکته بسیار مهم برای خرید اینترنتی لباس کودک

 

با توجه به تغییر سبک زندگی در عصر حاضر و همینطور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خرید اینترنتی لباس کودک یکی از بهترین راه ها برای پیشگیری از کرونا و همینطور صرفه جویی در وقت و هزینه است.

اما برای خرید اینترنتی لباس کودک نیاز هست تا یکسری نکات ضروری را رعایت کنیم.

در این مقاله کامل 9 نکته بسیار کاربردی برای خرید اینترنتی لباس کودک ذکر شده است که شما با رعایت این نکات می توانید یک خرید اینترنتی خوب و سودمند را تجربه کنید.

این مقاله توسط پیج فسقلی شیک و پیک  که یک فروشگاه تخصصی و معتبر در زمینه فروش اینترنتی لباس کودک در مشهد هست تهیه شده و برای استفاده هر چه بهتر مادران برای خرید بهتر از طریق شبکه های مجازی و اینترنتی ارایه شده است.

 امیدواریم با مطالعه و رعایت این نکته ها بتوانید خریدی خوب و مطمین و رضایت بخش داشته باشید.

با نظرات خود ما را یاری کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 8 / 1399 | نظرات ()